11/27/2014

01

Galambfos bingózok, mint valami állat. Közben persze majd elalszom. Ez már az ötödik alkalom. Az elvesztegetett időt nem tekintve legalább ingyen van, és persze kacagtam néhányat közben. Egyszer már volt négy az ötből! Majdnem nyertem egy ingyen fejhallgatót, mert hát, azt nyerhetsz. Ki lehet mosni, ha lefosna egy galamb bandukolás közben. Az Urbanears így promotál. Öregszek, vagy mi a fasz?

Nem tudom. Gondolom elértem abba a szakaszba, ahol már nem tudni kell. Biztosan ez a baj. Visszatértem a zenéléshez, bár leginkább csak hangzásokkal próbálkozom. Találtam egy-két faszát mostanában, vettem is fel velük hangokat. Talán újra be kéne izzítani a soundcloud-ot, bár, sok értelmét nem látom. Még ha anyagiakból és időből meg is oldanám, hogy mindent egyedül vegyek fel, és csináljak, valahogy, nem tudom. Szar, hogy mindent megosztanék. Miért zenélnél egyedül, ha zenélhetsz ketten, vagy hárman.
Megint visszhangzok a saját fejemben. Erről van itt szó. P múltkor konfrontált, bár nem emlékszem pontosan, mert mindketten be voltunk baszva. Valahogy úgy volt, hogy én miért nem mesélek magamról soha, vagy hasonló. Aztán rájöttem, hogy nem is létezem, mert belőlem csak annyi van, amennyit éppen gondolok, vagy érzek, azt hiszem. Vagy nem. Fasz se tudja. Egy haverom talán kimegy amerikába. Lehet ott is tudnék élni, pedig ott sosem akartam, legfeljebb menni, nagyon egy helyben lenni nem. Pest valahogy... ja.

Mostanában mixeket tolunk 8tracks-en. Ennek keretében volt szerencsém megismerni Mac DeMarco-t, aki akkora karakter... amekkorát nagyon rég nem láttam már. Elég nehéz nem szeretni. A videoklipek és az interjúk egyaránt fantasztikusak, a zenéről nem is szólva. Olyan, élettel teli, igazi, megmásíthatatlan. Kurvajó. Már 5 napja csak a Rock and Roll Night Club, a 2, és a Salad Days albumok szólnak. Ilyesmit elég kevés zenei formáció hoz ki belőlem, őt hallgatva abszolút azt mondom, hogy érdemes volt megszületni. Sírni tudnék, annyira jó. Egy ilyen albumban szeretném leélni az életem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése