11/28/2014

02

Lélekben már be vagyok baszva. Pedig egy darabig nem iszok.
Dennis 500 alkalommal verte ki a farkát nővel létesített szexuális kapcsolatot. Vagyis, már 501. Nem mintha nem fantáziálnám, hogy ha sok pénzem lenne az albérleti létben, akkor milyen fasza prostikat rendelnék, mondjuk havonta egyszer, de ettől függetlenül az ugyanúgy a faszrántogatás lenne. Na jó, talán egy-két emlékezetes párbeszédtől eltekintve, de ez visszafelé is működik. Talán ezért is lennék a prosti oldalon, nincs semmi felesleges baszakodás, húszezerért át adhatom az irányítást a bennem rejlő állatnak, és adnék neki még ötezret azért, hogy úgy tegyen, mintha élvezné, hogy sikítson bazmeg, bele a fülembe, hogy fájjon. Mintha élete kúrása lenne. Persze nem kell semmi elvetemültre gondolni. Amúgy meg, mit számít. Mit számít ez az egész geci. Épp ez a lényeg. Fejben már rég vége annak a harcnak, hogy most akkor mi számít, meg mi nem. Te harcolsz még? Vagy... már? Szóval, igen. Belepillantottam ebbe a fostócsába, mert P annyira tolta, gondoltam relevánssá teszem magam. Mert ugye, az agyad csak akkor mossák, ha hagyod, nem elég pusztán csak beülni a tévé elé, butuskának is kell lenni. Tárcsázni. Na jó.
Egyre kevésbé idegesít, mindez. A gyakorlat most a lényeg. Hogy hivatalba kellett mennem, és ideges voltam emiatt, már napokkal előtte, amikor tudom, hogy akár helikopterezhetnék is a pöcsömmel, annyira nem számít, legfeljebb nem kapok támogatást, na és? Mit számít. Az sem baj ha éhen halok, mert helikoptereztem a kis pöcsömmel az önkormányzatnál, miközben szartam az egészbe. Ennyi. Kész.

Azt hiszem ennyi év után elértem egy új fázisba blogolás terén. Most már látom, hogy tartok valahova, igen, akár el is kezdhetném terjeszteni magam. Ugyanis, használtam a akjsdghksgh opciót, tehát az áthúzást. 5 év után, új feature. Új közlésmód. Ez igen. Ez kontent. Ez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése