11/29/2014

03

Mindjárt kezd a Dreamhack CS:GO. Tegnap leltem fel teljesen véletlenszerűen, azt hiszem jövőre felkészülök ezekből az eseményekből. Nagyon erős, pozitív nosztalgia-érzést hordoznak magukban. Szórakoztatóak, főleg ezeken a, nedves, téli, napokon. ~Tovább viszem a ~~tradíciót. ; Végtelen lehetőségek kora ez. Mint valami midikontroller, faszom. Erősen töprengek, hogy el kéne adnom. Emlékszem, amikor megvettem, még örültem is, hogy nem szintit vettem. Hát most nem örülök. Most jobban örülnék, ha szintim lenne. Analóg. Azzal dolgozhatnék, ami előttem van, tekergetem a potikat, húzgálom a csúszkákat, kézzel, nem kurzorral, történet vége. Még ha csak haladó billentyűs sem lennék, legalább relatíve tudnám, mit csinálok. Analóg srác vagyok egy digitális világban, mint Hank Moody. Sok sor, nagy macskaköröm. Kicsit ki vagyok idegileg, a testem tehet róla, nem én. Gyakorlat. Még egy analóg tape recorderrel is el tudnám képzelni magam, egy analóg keverővel meg pláne. Nem feltétlenül a hangzás miatt, egyszerűen csak barátságosabb, valódibb. Könnyebben meg tudnám tanulni. Ezek a digitális dolgok túl komplexek számomra, jelenleg. Ridegek, műk.

"Narcissus szerelmes lett saját képmásába, mert összetévesztette valaki mással.
Jack beleszeret Jill róla alkotott képébe, mert összetéveszti önmagával.
Jill nem halhat meg, mert akkor Jack elveszti önmagát.
Jack féltékeny, ha Jill bárki más képét tükrözi vissza.
Jill torzító tükre önmagának.
Jillnek el kell önmagát torzítania, hogy önmagát torzítatlanul lássa.
Hogy a torzulást helyrehozza, kitalálja, hogy Jack torzító tükre torzítja el az ő torzított képmását.
Azt reméli, hogy saját torzítása a Jackével torzítva önmaga torzítatlan képét adja - anélkül, hogy magát el kéne torzítania."
R. D. Laing - Gubancok

Ha majd elkezdek dolgozni, minden hónapban veszek egy könyvet, még ha nem is leszek olvasós hangulatomban. Ez biztosan köztük lesz. Mint leveskocka a vízben.
Beizzítottam a soundcloudot. Hangfelhő. Poén szinten. Aztán közben evezek tovább a, hmm, "kísérletezésben", már hang ügyileg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése