12/25/2014

07

Igazából már vége az évnek. A szokásos szenteste utáni üresség már megvan. Tök jó, hogy nem toltam el idén is harmincat italra. Szerintem még jövőnyáron is azt szopogattam volna. Volt itthon pálinka, az események után késő este ittam egyet. Aztán eltelt félóra, és ittam még négyet, hátha, de aztán semmi. Kijózanított. Pedig minden italt a számban tartok pár másodpercig, nem tudom miféle szokás ez, de így nagyobb ütést remélnék. Pláne ha valami ennyire összehúzza a szád, már a szó szoros értelmében, nem úgy, mint a vodkánál, amit igyekszem hamarabb lenyelni, minthogy az íze által a gyomromban létrejött okádás felérjen a torkomig-féle szájösszehúzódás. Ezek igazán karácsonyi írások. Igaz is. Boldog Karácsonyt!
Hamarosan visszapakolom a retro írásaim, csak még nem ért véget a cenzúrázás. Azt hiszem előreugrok majd picit, hogy megsejtsem mikor kezd az év beindulása. És hogy vajon minden évben leírom-e, hogy az adott év volt a legszarabb év. Remélem nem, mert ez garantáltan a legszarabb év volt. Persze nem. Vagy nem tudom. Volt jó bőven, csak a stáblista mégis rossz érzetű. Lehet azért, mert jó volt. Szilveszterig megálmodom.
Azt susogták, hogy tavasszal elfogynak a Szigetbérletek. Picit aranylövés szaga van a dolognak. Majd minden kiderül. Legfeljebb megnő az éves büdzsém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése