5/24/2015

25

Kihagytam. Nem tudom, hogy azt hittem, hogy már minden megvolt, vagy inkább csak elfelejtettem, hogy vannak itt más dolgok is. Oldschool ez, szóval az utóbbi, bár biztos a kedv is játszott. Nem kéne mondani, hogy mikor nyúltam utoljára, meg hogy mihez. Majd beindul minden, aztán ha beindul, nem fogom úgy érezni, hogy ennyire pörög az óra, mint mondjuk most. Ez csak talán ilyen ál, igaz, nem érzem, hogy küszködnék. Vagy akkor inkább most lehet az, hogy körbeértünk, csak ez ilyen nagy kör volt. És csak ránézésre kör, meg mindegy. A belseje üres, kitöltetlen. Kocsmáznék egyet hetven, nyolcvan éve, mondjuk itt, Európában. Nekem bazmeg ez a mániám. Akkor még másfajta trükkök voltak. Most meg már trükkjeim sincsenek. Ez a baj, ha van. Vagy ha nincs, ha van. Azvagyva, amit elhiszel. Én meg próbálom nem öregnek magam. Gecire abszurd.
Gyerekkoromban azért szerettem a Frigyládát a legkevésbé, mert az volt meg a legszarabba' kazettán. Kár, hogy ilyen filmek már nincsenek, amiben még a hibákat is öröm nézni. Vagy vannak. Próbálnám nem megnézni többször, de muszáj. Kár, hogy a Star Warst is már tudom fejből, mer így minek nézzem meg. Elég rágondolnom. Talán ha valahol máshol nézném meg, az másmilyen lehetne. Bár akkor elvileg ha máshol lennék, én is másmilyen lehetnék. Igaz, csak neki, ha lenne olyan. Nincs. Ha lehetne, se, mert nem lehet, és ez a lényeg. Ilyet se most éreztem, tehát nem is most nem fogok.
Jó volt kölyökként a kazikat pakolgatni. A te kölyköd huszonéves nosztalgiája majd pont olyan lesz, hogy azt kazettán nézném.

Amit eddig megtudtam, az mind megvan még, attitűdöstül, minden faszom, de ritka alpári szar dolog mostanában elviselni ezt az egyedüllétem.

1 megjegyzés: