5/04/2015

blekzsek


Opera scene.
Nagyon félsz, nagyon félsz, vigyázz hová lépsz. Ez így elvileg 21, bár gyanús, hogy túlhúztam. Nem figyeltem, mostanában semmire. Három hét alatt ledobtam tíz kilót, de úgy érzem elfolyok. Lassan már csak azért gyújtok rá, mert nem esik jól. Állásomban ragadtam, pedig megint majdnem elhittem, hogy mint mindig. A hétvégékből általában csak annyira emlékszem, hogy hétfő reggel van. Rosszat álmodok minden este. Még arra sem emlékszem, mikor jött össze utoljára bármi ebben az életben, ez a legrosszabb az egészben, hogy már ennyire. Persze még mindig két oldalamra játszom, szóval ha fogadunk, hogy az érme melyik oldala, akkor én nyertem, még ha vesztettem is. Amúgy minden rendben, csak ember vagyok. Ezt persze harminc fölött majd szeretném már nem-elhinni. A három is ott a húszon lassan.
Nem véletlen semmi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése