8/02/2015

30

Több mint két hete nem cigizek melóban, és majdnem itthon sem. Voltam párszor futni, fitter happier, more productive, rohadtul büdös a Zagyva. Ital. Sokadjára hánytam, emiatt félek a Szigettől. Múltkor kicsit ráfröcskölődött az egyik nadrágomra, azóta is itt pihen az egyik dobozon, mindig elfelejtem kivinni. Legalább nem büdös, mint a táskám. Azt hiába sikáltam, néha még mindig érzem rajta a gyomorsavviszkimikszet. Amúgy nem vágom a lineupot. Az OTP nem adott kölcsön, mert túl keveset keresek. Pedig azt mondtam, hogy soha nem veszek fel. Le már adtam. Legalább egyszer valamiben egyetértettem a többséggel - go home. Nincsenek ingerek. Elfelejtettem hova tettem. Jön az ősz, szintén. Elvárások. Csendes év. Hídemelés. Gyenge kéz. Comfortable, not drinking too much. Getting on better with your associate employee contemporaries. Háh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése