8/25/2015

34

Sokáig azt hittem, hogy megborotválkozik, de a bread az kenyér. A háromból négy hét lett, lassabb halála a nyárnak, meg nekem is, ha úgy vesszük. Tegnap volt egy Foals kjúené, és Jimmy válaszolt, két retardált kérdésemre is. Az a baj, hogy fáradt voltam, és nem tudtam, hogy lesz ilyen, szóval nem jutott jobb eszembe, de örültem, mint egy állat(gec pedig kérdezhettem volna egy-két jazzmaster-related dolgot). Igazi fanboy vagyok, pedig amúgy nem, de eléggé. Bírom az ilyen eventeket, tök fasza dolog tudni néhány hétköznapi dolgot a zenészekről, akiket bírok. Így valahogy még jobban bírom őket. És furcsamód a zenéjüket is. Jó látni a karaktereket a muzsika mögött. Mac Demarco sem jött át annyira, amíg véletlen bele nem botlottam néhány interjúba, utána értelmet nyert minden. Bár ott amúgy is értelmet nyert volna. Hm. Kerekebb ez így.
Hiányzott az életemből valami akusztik cucc: Sufjan Stevens - Carrie and Lowell. Szerintem kihagyhatatlan albuma az idei évnek.

A névnapi epres milkámat zabálom.
Az orvosom szerint olyan fejem van, mint akinek nője van. Mondjuk néha tényleg.
Fullra ki vagyok égve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése