6/06/2016

sweet and low

Mintha szemből nézném. Mintha egy szemből nézném.
A múltkor azt álmodtam, hogy elvittem egy kurvát hatezerért, amiből végül tíz lett, és mondtam, hogy majd elutalom, mert nincs nálam készpénz, ő pedig vígan beleegyezett. Optimális világ. Amúgy tényleg elutaltam volna(szabadkoz), de gondolom mindegy volt, mert egymásba szerettünk, és megléptünk - elég Istvános. Ilyen sárga ősz nem volt még. És szóval hogy, szerintem életemben nem élveztem még el álmomban, sőt biztos, itt meg még fel is öltöztem, és sétálgattam az utcán utána, meg beszélgettem a szirteken, világítótornyok mellett. Ilyenek mennek; Alvás helyett álmodom mostanság, nekem a kettő valahogy nem megy, az egyre fokozódó kimerültség pedig formát önt abban, hogy holnapra szabadságot kértem, márpedig keddre szabadságot kérni ütközik a szabályzattal. Keddre nem kérsz szabadságot.
Szóval szerintem most bebaszok, és megpróbálom akarni túltenni magam néhány logikátlan flörtön, ezáltal visszaállítani a lelki stabilitást. Ami azon igencsak kevés dolgok közé tartozik, amelyet nem tudom, hogy miért akarok, hiszen tök jól szórakozom így is. Nem túl férfias.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése